Het nu

4 september 2021 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Na wat in het verleden gegraven te hebben zal ik jullie laten weten hoe het nou eigenlijk met mijn reis gaat op het moment.

De 6e van deze maand (overmorgen) ben ik alweer 3 jaar in Nieuw-Zeeland waarvan ik merendeel in Queenstown heb gewoond ik zal hier niet te veel in detail over gaan aangezien ik daar kleine verhaaltjes van ga schrijven en het gaat over nu ik woon momenteel in een huis met een moeder en een dochter van vier jaar, dit zijn hele lieve mensen en ondanks dat ze Christelijk zijn hebben ze dit mij niet toe gedwongen. Met dat ik jong was en koppig, was ik niet geintereseerd in het Christendom ondanks dat ging ik wel eens met een van mijn vrienden naar de kerk en hield het mij wel nieuwsgierig. Nu dat ik meer en meer over Jezus praat met onder andere mijn huis genoot krijg in een bepaald gevoel wanneer ik over hem praat waardoor ik op onderzoek ben gegaan en wat mij meer en meer laat geloven dat Jezus en dus God echt is.. Ik zal hier niet al te veel op in gaan maar dit is een deel van mijn verhaal.

Daarnaast heb ik niet zo lang geleden bij een organisatie Global world & travel mijn reis naar Canada geboekt zij helpen mij met mijn reis en zorgen er voor dat ik een baan heb voordat ik naar Canada ga aangezien dat noodzakelijk is om een visa te krijgen.

Sinds de 18e van augustus zitten we weer in een lockdown ik weet dat we niet mogen klagen in Nieuw-Zeeland aangezien we niet zoveel gevallen hebben en hierdoor veel vrijheid hebben, maar kom op Jacinda er zijn geen gevallen op het zuider eiland kunnen we niet gewoon terug naar normaal hier zodat ik in iedergeval gebruik kunnen maken van de sneeuwpas die niet zo goedkoop was.. Daarnaast ik ben wel benieuwd naar jullie speculaties over het zo genoemde virus COVID-19 die de wereld op hol heeft gebracht. Wat zeg jij is het virus zo erg als dat de media zegt dat het is? Denk je dat iemand het virus in een lab heeft gemaakt en waarom? Ik denk dat ze het virus hebben gemaakt in een lab om de populatie uit te dunnen..

Sorry geen reis verhaal maar ik zal mijn best doen deze zo vaak mogelijk te posten van de reizen die ik al gemaakt heb..

Laters and stay safe.