Maart

28 februari 2016 - Jamestown, Australië

Hallo mensjes het is alweer even geleden dat ik in mijn reisblog heb geschreven .

De 28ste van februari ben ik van Adelaide naar port Broughton gereisd om in Jamestown te gaan werken.

De 29ste ben ik gaan vissen met Rob en Charlie aan het begin van de dag had ik de meeste vangst 1 gele vin weiting die helaas te klein was en 7 shitty fish zoals ze het hier noemen die gebruiken ze als lokaas voor blauwe krabben. die rob kookte en aan Charlie gaf helaas want ik had een pootje geproeft wat best lekker was.

De 1ste van maart was mijn eerste werk dag tot de 18e van maart heb ik hier gewerkt dus iets minder dan 3 weken wat best gezellig was alleen sommigen zijn nogal wantrouwend.

Het eerste weekend van maart, de 5e heb ik James leren kennen waar ik nu momenteel verblijf. Ik heb hem in het zwembad leren kennen wat niet zo groot is maar wel lekker verfrissend als je gewerkt heb.

De 23ste ben ik met Jason (James z'n stief pa) mee gegaan naar z'n werk om ervaring rash taboutin op te doen dat is wol selecteren (de wol oprapen en zo neer gooien dat je de zeikant makkelijk kan plukken). Het klinkt makkelijker dan het is ik had zelfs spierpijn na de eerste dag en het was proberen dus eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat ik betaald werd maar dat werd ik toch wat best fijn was.

De rest van maart hebben we merendeel naar werk gezocht wat we vanaf de 31ste hadden. (foto's komen later)

1. Ingeborg:
    14 juli 2016
    Ik wens je nog heel veel plezier daar ❤️❤️❤️
  2. Mama:
    23 juli 2016
    Hee schat, ik vind het leuk om je belevenissen en avonturen hier te lezen.
    Blijf genieten van alle dingen om je heen.
    Groetjes daaro en dikke knuffel van ons.