Dag van aankomst

31 januari 2016 - Sydney, Australië

De 31ste van januari kwam ik om 7 uur aan in Sydney na in totaal 22 uur gereist te hebben en 20 uur in t vliegtuig gezeten 2 uur wacht tijd in Dubai.

Nu kan t feest beginnen.

De eerste persoon die ik tegen kwam en ook met activitie international reist kwam ik in het vliegtuig tegen. We hadden alleen niet de zelfde vlucht vanuit Dubai.

Verders wat t niet zo spannend wel lekker eten in het vliegtuig gehad alles warm met een broodje erbij.

Na aankomst ben ik met een shuttlebus naar het hostel gebracht wat zich midden in t centrum van Sydney bevindt. Daar aangekomen heb ik een sleutel gekregen zodat ik kon douchen helaas kon ik nog niet mijn kamer in omdat die gene nog niet uit gecheckt was die gene zou na 11:00 uigecheckd zijn, dus heb ik een douche genomen en ben ik naar een chill ruimte gegaan.

Hier kwam ik Jolien tegen die ik had leren kennen in het vliegtuig, hier hebben we gezeten totdat we op onze kamer konden en zijn daarna bij het restaurantje aan het hostel wat gaan eten waarna we de markt op zijn gegaan voor de volgende dag en terug naar het wake up hostel zijn gegaan om de spullen weg te brengen en naar de stad te gaan.

Jolien kwam een kamer genoot tegen die naar bondi beach wou en zei dat t met een opel kaart maar 2,50 was dus 5 dollar voor heen en terug dus zijn we gezellig met zijn 3e naar bondi geweest.

Dit was echt ge-wel-dig om te zien hoe de surfers surfte en de stroming van het water te voelen. Na dat we op het strand hadden gelegen zijn we rond een uur of half 6 langs t strand naar boven gelopen en terug om wat te eten. We hebben hamburgers gegeten en zijn naar huis gegaan.

S'avonds zijn Jolien en ik nog naar Side bar geweest wat kort zou moeten zijn was laat geworden want t was toch redelijk gezellig.

1. Feyenoord:
    1 februari 2016
    Pfff dat was een lange reis zeg! Nu lekker aangekomen eeeindelijk en gaat er van genieten en bijkomen van je reis meissie! XxX
  2. Suzanne Barto:
    2 februari 2016
    Lieverd wat fijn dat je er bent !
    We zijn zo trots op je en ook leuk dat je al paar vrienden heb . Dikke xxx
  3. Oma Loes:
    2 februari 2016
    Hoi Kim, inmiddels catamarantocht en bbq achter de rug. Was het leuk?
  4. Mama:
    3 februari 2016
    Leuk stukje Kim! ;-)
    Met mooie panorama foto's en filmpje.
    Het is er wel heel mooi zeg, Have Fun!