Eerste dag van Ultimate Oz

1 februari 2016 - Sydney, Australië

Vandaag was een dag om elkaar een beetje te leren kennen en rondreis door Sydney. Als eerst hebben we de aanvraag van simcard geregeld en zijn daarna naar de stad gegaan hierna hebben we wat gegeten bij een tentje bij de haven.

Met dat we door de botanische tuinen liepen begon het te spetteren toen we bijna bij het opera huis waren begon het hard te regen na 10 min was het klaar en scheen de zon weer.

Na het opera huis was het op eigen houtje weer terug lopen toen hebben Jolien en ik een best wel lekker eisje gekocht en lang wat winkeltjes gelopen waar ik er in 1 die lalalemon heet een hele leuke tas heb gekocht. Daarna hebben we wat bij een sushi restaurantje wat sushi gehaald wat echt heerlijk goedkoop was en zijn we naar Side bar geweest met heel oz wat heel gezellig was ik wou eigenlijk optijd naar bed maar vondt t veelste gezellig, hier heb ik ash een Australische jongen leren kennen die heerlijk kon dansen.

1. Rene Barto:
    3 februari 2016
    Hoi Kim! Fijn dat het zo bevalt leuke foto's ook! Veel plezier in basecamp komende dagen. xx
  2. Tessa Pihl:
    3 februari 2016
    Hey meis! Goed om te lezen dat je het op je eerste dag al zo leuk gehad heb. P.S. vertel me later maar meer over die jongen Ash . Dikke kus van mij en Max.
  3. Suzanne Barto:
    3 februari 2016
    Leuk stukje kim en geniet er nog van op de basecamp !!
    Leuke en mooie foto's
  4. Mama:
    7 februari 2016
    Hee Kim, leuk en fijn dat je zo geniet.:-P
  5. Rianda:
    8 februari 2016
    Helemaal leuk.....geniet....ik volg jou!!!!
  6. Julia:
    8 februari 2016
    Hoi Kim ga je zeker volgen.Vind het zo knap van je dat je dit allemaal doet. En ik vind het natuurlijk leuk om te zien wat je allemaal mee maakt. Heel veel plezier..Groetjes Julia
  7. Ingeborg:
    9 februari 2016
    Leuk, ik ga zeker je verhalen lezen en wens je een goede tijd in het basecamp. Een fijne tijd daar en geniet er, maar dat doe je al als ik het zo lees